Sol.

2010-02-21 20:21:21 ♥ Vardagsliv

Så härligt när solen sken idag, dock väldans kallt ändå -14 tror jag det var mitt på dan.
Men ändå så fint med sol och ingen j*vla snö som faller :)
Humöret och energin vart ju helt på topp bara därför, så idag har jag och pärlan städat.
Sådär mera ordentligt, dammat, skurat, putsat speglar och fönster m,m
Eller jag har städat och hon har hängt efter. Klättrat upp och ner i soffan och fotöljen, rivit ner blommor och annat roligt. Kände att ja hon får väl hålla på det är nog inte lika roligt när mamma inte säger nej.
Har inte heller passat på henne ifall hon skulle ramla ner, och det gick ju jättebra. Hon visste ju faktiskt hur man klättrade ner :)



Chloe har bökat massor inatt igen och vaknat sisådär 1gång i timmen, vad det nu än är som bökar med henne så hoppas jag verkligen att det slutar snart och hon blir som vanligt. Har också börjat strejka på morgonen och nej vill absolut inte ha någon gröt. Inget annat heller.

"Pirrat" misstänksamt i mina tuttar ett tag nu och inatt upptäckte jag att mjölken kommit. Linnet alldeles blött och härligt ;). Började några veckor senare denna grav.



Kommentarer
2010-02-21 22:12:36 http://salkert.se

Samma här, med Minna kom mjölken i v16, nu har det börjat läcka smått, men bara någon droppe hit och dit hittills.

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: