v24 (23+4)

2010-02-04 21:03:09 ♥ I väntan på lillebror

Lägger inte upp någon bild denna gång, tar det vid v25 istället.
Tycker ändå inte att magen växt något snarare krympt? Men så är det säkert inte.
Har nog bara inte sådär tok växt som senaste tiden, skönt! För vissa kläder som jag hade nästan hela grav med chloe är nära på att vara för små redan nu. Men börjar fundera på om det är tvättmaskien som krymper alla kläder haha. Annars kanske det får bli midjetröjor där i maj hahaha ;P.
Illamåendet och kräkandet har vart borta några dagar nu igen men såklart kom det tillbaka igår och får se när det försvinner igen denna gång. Annars är det väl inte så mycket annat, fogarna har börjar göra mer och mer ont nu på kvällarna. Men sålänge det bara är på kvällarna så gör det mej inte så mycket. Men är ganska så försiktig med vissa saker så jag inte ska starta det på heltid.

Vild är h*n iallafall och sover nog aldrig, magen hoppar och buktar mest hela tiden :)
Hoppas h*n inte är lika när h*n kommer ut sen haha.


Kommentarer
2010-02-05 06:47:40 http://fourkids.blogg.se/

Hahaha...det är samma här med vår tvättmaskin:-D Iallafall när det gäller Elliotts kläder:-)

Jag har hört att barnets temperament visar sig redan i magen...å ja, det har verkligen visat sig på mina!!!

Cathy
2010-02-08 11:15:54 http://mamalicous.blogg.se/

jag har samma dilemma...att försöka få min dotter att sova i sin säng...och sover hos oss hela natten utan uppvak, men sen när hon ska sova själv så vaknar hon mycket...ja det tar sin tid...om man måste låta dem ta det i sin egen takt. MVH Viola

Viola o Leah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: