Fredag.

2010-01-15 15:21:12 ♥ Vardagsliv

Idag är vi mycket positivare mot igår :)

Dagen började lite väl tidigt kanske, halv åtta.
Men var faktiskt inte alls trött så jag gick upp på chloes första "rop".
Lite frukost för henne och sen kom mamma med rostbröd och marmelad, underbart!

Sen jäklarns i mej har det rensats, i min garderob och i andra skåp.
Är än så länge upp i två stora svarta säckar med saker som ska kastas, och fortfarande några garderober och skåp kvar. Härligt! Jag gillar att kasta saker!

Mannen slutade tidigare idag som vanligt, vi åkte iväg allihopa och handlade lite så det inte längre ekar i kylskåpet.
Glömde väl hälften men ja det var bara lite påfyllning tills vi åker och storhandlar nästa gång.
Pizza till dagens middag känns väl inte sådär 100% supernyttigt men ja ibland så är det okej.
Han överaskade mej också med stora fina röda rosor, love!


Kommentarer
2010-01-15 15:41:53 http://Anna [email protected]

Nu har jag manglat färdigt,jisses hela fyra timmar tog det, men nu är det klart skönt.Hade mannen din dåligt samvete med anledning av de fina rosorna?eller är han bara snäll i alla fall.Aldrig får jag så fina blommor utan anledning. Har pratat med Ingegerd nu, det går bra att vi kommer imorgon em runt 14.00 så då görvi väl det.

Kram mamma

ps: det gick bra att laga dina byxor.

annelie randberg

Mysigt med blommor när man inte väntar sig det :). Sånt uppskattas!! Härligt att dagen varit bättre än gårdagen. Fortsatt trevlig fredag.



Kramar

Katja
2010-01-16 01:00:18 http://meandpeanut.blogspot.com

Hehe, ja det låter helt klart som boandet har satt i! :) Åh jag är så avis... är hur sugen som helst. Men det blir när det blir. Men nu kan man lika gärna ligga lågt ett par månader så att det inte blir ett decemberbarn igen! ;)

Maria

Skönt att du hade en bättre dag än gårdagen :) Jag har också vissa dagar som bara är S K I T.. spec nu när man är gravid :) Ang. PoT, ja har kikat lite på FL och de va efter det jag ändrade mig ang den. Att den kanske inte är så dålig som ja trott. Viben kostar runt 6000 här med syskonsits, men jag har nog tänkt köpa sport om det blir en PoT. Har ni bestämt vilken vagn ni ska ha än?

Madde
2010-01-16 20:54:26 http://meandpeanut.blogspot.com

Ja, det blev ju det. Lite av en besatthet nästan... Vilket inte var bra för någon. Men jag är lika avis ändå! :) Längtar efter en till skrutt.

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: