Gårdagen.

2010-01-24 20:28:47 ♥ Vardagsliv

Var riktigt trevlig.

Filmen (snabba cash) var riktigt bra, dock inte alls som boken. Tyckte dom missat massor men ja så brukar det ju vara när dom gör bok till film. Illamåendet sitter fortfarande i så vart ett avbrott i filmen för att gå ut och kräkas haha, härliga graviditet! :D

Maten vart kina, så gott! Men fortfarande sugen på grekiskt, får nog kanske bli ett till restaurang besök snart, vem vet haha.
Han även med att gå i lite butiker så vart lite shopping på gina till mej, dagen vart då fullständigt fantastisk :D.
Kläder i färg även denna gång med, vad sker med mej? :D



Dessa luvtröjor är så himlarns sköna, skulle gärna vilja ha en i varje färg :). Har inte provat den andra än hoppas den är skön den med, för den fanns också i massor med färger. Bra tycker jag.

Nu blir det några avsnitt med Desperate housewives, äntligen har det kommit nya!
Sen sängen, hoppas Chloe sover bra inatt. Hon har bråkat massor senaste nätterna, tror det är tänder på G.
Så jag är ganska så trött, men natten till idag skickade mannen in mej i gästrummet så jag fick sova och lät mej sedan sova till halv elva. Så skönt, tack! ♥Sen gick vi på promenad så han fick sova ett tag :)



Kommentarer

Jättefina tröjor.. gillar den ljusblåa, har kikat på den på deras hemsida. Jag brukar aldrig ha rantigt, men nu när jag är gravid så har jag köpt typ 10 randiga tröjor :)

Madde
2010-01-29 23:32:44 http://enburkrussin.se

hej hej..

oj så stor fin mage du har.. :) tiden rusar fram.. hade ni kollat kön? haha, fick du gå och kräkas i filmen? hhi.. var filmen bra, jag bara vill se den... boken var ju sååå bra..



samma tröja köpte jag idag , fast en mörkblå randig.. :) billiga och snygga..:)



ha en trevlig helg, kram

Mamma Russin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: