ikea och rea shopping.

2010-01-09 19:32:04 ♥ Vardagsliv

 

På ikea vart det en spegel, känns jättekonstigt med en storspegel på väggen igen haha, har nog inte haft det på flera år. Haft en i gästrummet men den har stått på golvet så man har inte riktigt haft så bra "bild". Men nu så, hjälp! Jätteläskigt att se sig själv, när vi stod där och speglade oss på ikea så sa vi nämen ojdå är det såhär man ser ut vi kanske ska strunta i det här hahaha. Men nu var faktiskt första gången jag riktigt såg att magen växt :)

Vart lite mattor (runda svarta till hallen och en rya till vardagsrummet), leksaker, matsaker och en potta till Chloe, plus lite annat krimskrams. Faktiskt inga ljus! Men jag har ett skåp och en låda proppad med ljus så mannen tyckte inte jag behövde flera haha. Man kan aldrig ha för många ljus, eller hur? ;) Dock så är jag väldigt dålig på att elda dom.

 

På polarn och pyret vart det inte mycket av det jag ville ha, väldigt urplockat i strl 86. Sen såg det jag spanat på internet inte riktigt lika fint ut i verkligheten. MEn det vart två klänningar, en tunika och ett par tights. På rackartyg vart det en body från molo, har spanat på den länge nu och med 50% rabatt kunde jag inte låta bli längre :)

I love rea!

 

 


Kommentarer
2010-01-09 23:12:27

den randiga från polarn har tuvo :-)

jätte fina kläder!

erika
2010-01-11 12:39:34 http://hallonmamma.blogg.se/

Tusan vad söt hon är !

hallonmamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: