Måndag.

2010-01-11 19:49:48 ♥ Vardagsliv

Aaaah äntligen har öppnaförskolan öppnat igen! haha
Så skönt med lite rutiner :) Visserligen så har vi hållt dom rätt så exakt hela "lovet", bara fm vilan som blivit något bakflyttad. Chloe vart helt slut av att vara där idag och sov 2.5timme när vi kom hem, så länge har hon inte sovit mitt på dan sen hon var liten liten pyttisbebis.

Dagen idag har gått sjuktfort, antagligen för att vi var på ÖF på fm.
Sen var Elina här och hälsade på och skvallrade lite (vill man veta något så ska man fråga henne haha), pratade också lite bebis. Hon ska ha bebis nästan exakt en månad innan mej, kul! Vi är supermånga som bor här som ska ha nu på våren (allra flest i maj), så roligt så roligt! Idag har jag längtat sååå mycket efter våran bebis i magen, åhh kan tiden gå lite fortare nu! Fast ändå inte vill ju stanna den med Chloe.  Passa på att njuta av att bara vara hon och vi :)

imorgon är det dax för andra barnmorskebesöket, får se vad man gör då?
Antar att man bara pratar lite och kollar värden. Jag vill lyssna på hjärtat hoppas vi gör det!





Kommentarer
2010-01-11 20:09:56 http://mammaflikkan.blogg.se/

Mysigt med hjärtljuden, jag hoppas jag också får höra de snart

Malin 21 år, & Gravid.
2010-01-11 21:19:26 http://evamys.blogg.se/

Jaså, många? Är det någon jag känner? :)

EVAMY - Livet med Alva och hockeyspelarn
2010-01-11 21:34:50

Om det är 20 veckorskontrollen så är det typ bara prat! Inga tester eller nått. O hjärtljuden kommer dom nog inte kolla förän v25. Vi ska på måndag p då är det dax för hjärtljuden!

2010-01-12 09:39:18 http://evamys.blogg.se/

hah verkar va många de ;) Ja, va tråkigt att ja inte vet :P

Evamy - Livet med Alva och hockeyspelarn
2010-01-12 09:51:47 http://thewife.blogg.se/

Aha, trodde ni hade city cross! Min Teutonia (S3) väger också 14,4 kg. Tycker den är jättelätt, men jag vet precis vad du menar med när du ska lyfta den. För mig går det jättebra, men det är nog svårt när det är syskonvagn! Blir ju så klumpigt och svårt att hålla den ihopvikt. Är UJ lättare att lyfta?

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: