Söndag shopping.

2010-01-31 20:28:21 ♥ Vardagsliv

Äntligen är alla skåp överfulla här hemma igen, kyl, frys och skafferi.

(Skulle kommit iväg igår och storhandlat men mannen fick jobba så jag och Chloe åkte hem till pappa/morfar istället.Där var också storasyster med lilla arvid, middag (grekiskpytt) och semlor vart det med, så trevligt och gott! )

Vi brukar alltid handla på coop annars men idag testade vi ICA maxi istället, tror faktiskt att vi fick mer för pengarna denna gång. 3800:- slutade det på, och borde väl räcka nästan en månad. och åh vilken rolig affär att handla i! Vagnen var redan proppfull efter halva butiken haha. Hade massor med leksaker på 75% rea, vi hittade en rolig grej till chloe som skjuter bollar och spelar musik. Hon vart livrädd för de,n som vanligt när vi köper leksaker haha, men om några dagar så tycker hon nog att den är lika rolig som vi. Skulle kostat 599:- men nu 149:- superpris!

Vart även en sväng på lindex, jag var i stort behov av en ny bh så det "fyndades" på rean och ett par trosor (ibland måste man ju vara lite "fin" haha). Chloe fick finaste mumin tightsen jag vart på jakt efter (men vart slut typ överallt) och en tunika till det.
Vart även toni and guy shampo balsam till mej, superbra! Har testat glow ett tag nu efter att läst en massa bra, men usch vilken skit!

 


Kommentarer
2010-02-01 13:26:55 http://meandpeanut.blogspot.com

Åh visst är det skönt att storhandla så där? vi gjorde det också förra helgen, preimärhandling i ny stora bilen! ;) Kändes såå skönt när man faktiskt känner att man köpt mat för alla pengarna, och inte bara blöjor och välling. :P

Maria
2010-02-01 18:13:24

jag bjuder gärna på kaffe om ni nångång har vägarna förbi. men enda sittplatsen är er gamla säng :)

puss!

2010-02-01 18:36:49

Det var jättekul att ses igen :-) Det känns sim en evighet sen sist jag såg dig... Jag bara längtar tills att få vara ledig men det är bara två veckor kvar att jobba :-) Sköt om dig och hoppas vi ses snart igen. Många kramar

2010-02-01 19:49:45 http://evamys.blogg.se/

skönt att bara behöva ta en! Jag kunde ta 3 om dagen. tog 1 kl 14 och mår fortfarande bra så jag har ingen aning om vad det är för styrka på mina, fick dom i ett litet kuvert ;)

Evamy - Livet med Alva och hockeyspelarn
2010-02-02 11:11:58 http://mcmajjsan.blogg.se/

Haha vad roligt att dom är lika stora... eller små rättare sagt =D Jag tror inte alls han kommer vara blöjfri till sommaren men har det som mål iallafall =)



Får man inte se några fina magbilder nu? =)

Maja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: