Torsdag.

2010-01-28 19:06:19 ♥ Vardagsliv

Äta lite nutella direkt ur burk, så onyttigt men gott ;)
Vart över när jag bakade muffins idag, nutella och apelsin. Vart misslyckade och alla jäste över och vart en gigantisk muffins. Så jäklarns typiskt! För dom hade nog blivit ruskigt goda...

Läsa några bloggar och sen duscha och sova, fasen vad skönt!
Helt slut idag, och magen stramar och värker, några halvsköna sammandragningar då och då känner mej verkligen super gravid. Tror jag och chloe också är på G att bli lite förkylda, nu var det ett tag sen sist.
och eftersom jag inte har några vettiga varma kläder när jag går ut så får jag nog skylla mej själv att jag bli förkyld.
Men jag borde nog inte klaga på att jag är trött idag, tänk mannen som jobbat 24timmar(!).
Jag hade nog dött om det var jag som gjort det.




Kommentarer
2010-01-29 00:42:43 http://fourkids.blogg.se/

Man måste få vara onyttig ibland oxå:-) lite socker piggar upp;-) Hoppas ni slipper förkylningar....jag har två sjuka barn hemma:-( Hoppas du får sova gott inatt! Kramar!

Cathy "Fia"
2010-01-29 22:16:09 http://lizzyochbecky.blogg.se/

söt bild =)

TWINS
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: