Typiskt.

2010-01-08 11:10:57 ♥ Vardagsliv

Men åh blir inget uppsala idag, men imorgon dock.
Mannen brukar sluta tidigare på fredagar, fast idag skulle dom såklart jobba som vanligt.
f*n f*n f*n..

ååhåhååå suck jag som verkligen hade längtat efter att få komma iväg, kanske mest efter potatisen på ikea haha.
Galet att jag är så sugen på potatis denna gången med :) Förra gången var jag också galen i gula drycker det går inte alls denna gång, halsbränna såfort jag tittar på det ;).

Jaja vi får väl hitta på något annat att göra istället......

Kommentarer
2010-01-08 13:38:33 http://sarasrum.blogg.se/

jobbigt när man ställt in sig på nåt så blir det inte av!



jag åt bakad potatis varje dag i två veckor under mitten av min graviditet. Sen dess har jag inte ätit bakad potatis =)

Sara
2010-01-08 16:08:36 http://salkert.se

Hihi visst ligger hon fint.

För det mesta ligger Minna så, men när hon sover oroligt eller har mardrömmar (eller vad det är som får henne att gråta i sömnen :(..) då sover hon böckigt och kan ligga på tvären.

Krama

Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: