Ehum..

2010-07-13 20:03:04 ♥ Vardagsliv

Vilken dag var det nu igen?
Onsdag, tisdag?

Fasen vad varmt det är alltså, men jag känner att det är nice! Lite drygt att svetten bara sprutar men annars så skönt med värme!
Synd dock om Oliver som inte gillar det alls, sover typ inte en blund då vi är ute men så fort vi kommer in på eftermiddan så slocknar han på två röda och vaknar inte förren vi går ut igen dagen efter typ haha.

Ang det där med att flytta bloggen, jag vill göra det för att kunna blogga ordentligt från mobilen. verkar ju inte komma någon app från blogg.se eller? Så då blir det att starta "eget" CarpeAnnah.se eller nått sånt dära.
Har lite annat att styra upp först så det dörjer nog några veckor, vi får se.
FAst då kanske blogg.se kan hinna styra upp en app så jag slipper flytta ;)

Nu kanske lite mera glass, det är det ända jag är sugen på i denna värmen.
Lever på glass och mackor, hälsosamt. eller inte. men vad göra när man verkligen inte kan äta något annat?
Skulle ju sluta äta så mycket glass, gick ju sådär fast godiset har jag iallafall lagt ner. Så nu är det faktiskt bara 1-2kg kvar till startvikten innan graviditeten. Härligt! Fast ska jobba bort några till, behövs. Tänkte starta någon GI/LCHF liknande amningsvänlig diet sen när mannens semester är över. Magen ser verkligen gravid ut fortfarande (fast ja det har ju bara gått snart 2månader sen han kom så borde nog kanske inte ha så brottom, det tar sin tid) .. 
Och på tal om semester så börjar hans på torsdag, jag hoppas verkligen på en massa mysiga dagar♥.
Velar fram och tillbaka på hur vi ska göra, om vi ska fara iväg någonstans eller inte. Fortsätter det såhär varmt så blir det nog inget, det känns bäst för Olivers skull..



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: