Lindex mumin.

2010-07-14 21:03:54 ♥ Kläder

Kikade just in på lindex hemsida och vad ser jag, jo nyheter med mumin.
och den "gamla riktiga" mumin också. Åh vad fina dom är!!
Synd att dom inte fanns igår när vi var i uppsala jag barnen och deras mormor. Då hade dom fått följa med hem direkt. Hoppas dom inte säljer slut innan jag kommer till uppsala nästa gång.

Lindex Shop Online - Tunika Lindex Shop Online - E1 v 28!! Body Lindex Shop Online - Tunika Lindex Shop Online - E1 v 28!! Body

Ett måste till barnens höstgarderober iallafall!
Alltså hur jäklarns skoj är det inte med alla dessa nyheter som kommer in överallt nu?

Kommentarer
2010-07-15 15:28:20

varför finns tischorna inte i min storlek?! jag älskar dom! hoppas ni mår gott. kanske kommer till byn imorgon, hör av mig då. PUSS!

Åh vilka söta. Ska nog förbi lindex och titta idag om dom finns :)

madde
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: