4 veckor.

2010-06-16 11:15:18 ♥ Oliver

en månad om 3dagar :)
Herregud det går så otroligt fort, ska tiden fortsätta rusa såhär så flyttar dom snart hemifrån :S



Växer som ogräs gör han, kommer bli en stooor kille om jag får gissa.
Vart ingen vägning den här veckan men på måndag är det dax igen, gissar att han vuxit på bra på längd och ökat massor i vikt igen. Väldans stor och söt kulmage har han fått lillabror.
Lång överkropp så 50 bodysarna är urväxta och 56 sitter riktigt bra, dröjer nog inte länge till innan vi redan får börja med 62. Byxorna är dock bra i 50 och låånga i 56. Väldig skillnad mot storasyster som hade 50 i en och en halv månad och 56 lika länge :) 

Annars är han en väldans snäll kille fortfarande, börjar släppa oron att han skulle bli lika känslig som sin syster.
Vaknar när vi vaknar vid 8-9 sen är han vaken fram till en 11-12 tiden, sen sover han oftast fram till eftermiddagen äter somnar om och vaknar vid 18 för att vara vaken fram till 21-22 och somnar då för natten. Så ja helt klart godkänt! Vet inte alls hur många ggr han äter på natten men skulle nog gissa på 2-3ggr, jag sover som en stock och tar fram tutten i sömnen, han ammar jag sover :). Så ja han sover då mellan oss i sängen, men inatt ska han nog troligtvis börja sova sin egen säng, som visserligen kommer vara ihop med min säng men ändå ;) Börjar längta efter att få kunna ligga som jag vill i min egen säng :)

Kommentarer

å så söt, tiden går ju bara för fort :)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: