Shoppingsugen.

2010-06-11 21:35:53 ♥ Vardagsliv

Åh så sugen jag är på att shoppa upp mina presentkort jag fick när jag fyllde år.
Fick på IKEA, Gina tricot, Cervera och make up store.
Plus att det kom en massa härlig skatteåterbäring nu i veckan också, iihihiii roligt roligt!
Väldigt bra nu när garderoben kanske behöver en liten update, rensade den idag och ska lägga ut mina gravidkläder på tradera. Blir ingen mera bebis här en på ett tag, fast är bra sugen på att skaffa typ hundra till nu på direkten.
Dom är så mysiga och söta och Oliver känns redan så stor. Men nej nu får det väntas ett par år till innan det är dax igen ;) Iallafall det som vart kvar i garderoben var svart, långärmat och randigt. Var tvungen att räkna mina randiga toppar och kom upp i 18st haha, jaja randigt är fint! Kommer säkert bli någon massa flera imorgon eller på söndag beroende på väder. Regnar det imorgon så blir det nog en Uppsala/shopping resa :) Så nu håller vi tummar att det regnar ;) och att solen skiner som aldrig förr på söndag.

Iallafall så är det superrea på meandi just nu så det vart lite nytt till Chloan och till faktiskt en topp till mej.
Oliver fick inget som vanligt ;) Han har sjukt mycket kläder redan, mer än chloe skulle jag faktiskt tro.  Plus att han växer som ogräs just nu så väntar med att köpa "finare" kläder till honom när han stannar av lite i växt.
Plus att det är roligare att shoppa till Chloe ;)






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: