Mat mat mat.

2010-06-02 09:25:08 ♥ Vardagsliv

Nu far vi mot Uppsala, Citygross (min nya favorit matbutik!) inhandla ingredienser till smörgåstårtsbeställning till studenten på fredag.
sen ingredienser till mitt födelsedags"kalas" på söndag, 25år(!) Herregud hur gammalt tyckte man inte det var för några år sen och nu är man själv där. Tokigt!
Får se vad det blir vi bjuder på, något matigt (grillat? Sallad? Pajer?) och sedan tårta iallafall.
Har inte heller bestämt mig för om jag ska baka tårta själv eller beställa.. Väldans sugen på jordgubbstårta iallafall, fast jag inte ens tycker om jordgubbar :S.

 

Tänk om jordgubbar kunde smaka som hallon istället, eller att hallon såg ut som jordgubbar?

 


Kommentarer
2010-06-02 14:47:56 http://masofie.blogg.se/

Vilken fin och annorlunda blogg du har! Min pojke heter också Oliver :)

Och så får man väl säga grattis i förskott.

Ha en bra dag i solskenet.

kram

Emma Sofie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: