Onsdag.

2010-03-24 19:30:18 ♥ Vardagsliv

En dag som alltid, öppna, sova, äta osv.

Har även hälsat på min farfar och där var även min pappa.
Vart ett väldans kort besök dock, så ska dit snart igen. Är alldeles för dålig på att hälsa på dom gamla :/.

Sen kom vi hem och jag hade supermycket jobbiga sammandragningar, burit Chloe lite för mycket.
Så vi gick hem till mamma/mormor en liten stund för jag ville inte vara ensam med det onda.
Där fick vi fin fina påskpresenter, ska visa bild på det senare. Antagligen imorgon.
Inte påsk idag men ja hon är lika dålig som mej på att vänta tills rätt dag med att ge presenter ;)

Iallafall så har vi gått ute massor idag, Chloe har vart super duktig och gått själv i sina kängor och overall.
Hon har vägrat tidigare men idag gick det såå bra! Vad stor hon kändes nu helt plötsligt! Som kan gå själv hem till mormor, eller nja med mamma hållandes i handen dock annars gick det inte ;)


Kommentarer
2010-03-25 07:53:46

Vi väntar på bilder från hemmet efter du fixat me sakerna du köpte i ullared :)

2010-03-25 13:58:38 http://carpeannah.blogg.se/

Linda Oh jag vet, har försökt fixa bilder men så svårt att knäppa kort mot fönster :/.

Annah - blivande tvåbarnsmamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: