Pigg.

2010-03-29 19:23:22 ♥ Vardagsliv

Idag känner jag mej faktiskt mycket piggare igen, antar att helgerna blir för jobbiga då man ska vara så himlarns social ;). Mannen tycker jag är så tråååkig som ska hålla på och sova middag, men vadå min kropp behöver det.

Imorse fick jag väcka Chloe vid kvart i nio så vi kom iväg till öppna förskolan, tröttis!
Sen hem och sova 2timmar båda två, det är så mina dagar behöver se ut. Sööömn mitt på dagen annars går det inte. Sen att mannen äntligen jobbar förmiddag denna vecka gör nog saken bättre. Han kommer hem strax efter att vi vaknat efter våran middagslur. Han pratade något om att bara jobba förmiddag ett tag nu, låter helt perfekt för mej då jag antar att det inte kommer bli lättare för mej framöver ;)

Bakat kakor som mamma beställt till helgen, idag vart det nougat rutor. Låter gott och smakade gott!
Klicka på bilden för recept, superlätta att göra!

 

Har också fotat massor med kläder igen och tänkte lägga ut på tradera, men funderar på om man ska vänta tills slutet på nästa månad? Vad tror ni? En lurv overall från molo och fleece jacka + mössa från kik kid kanske man borde lägga ut nu? Har vi några erfarna traderare här? :)

 


Kommentarer
2010-03-29 20:50:30

Jag skulle lägga ut nu kan slå till och bli varmt rätt snart.

2010-03-30 11:59:59

Jag skulle hålla på alla tjockare plagg tills efter sommaren. Nu när snön äntligen är borta vill folka köpa sommarkläder!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: