Boooar.

2010-05-10 17:44:45 ♥ Vardagsliv

Bakar, städar och flyttar runt på saker.
Bäddar och fixar iordning inför ankomsten.
Mannen har lovat att flytta det tyngsta nu i veckan, perfekt!
Sen till helgen har vi sagt att han gärna får komma. Då ska allt på den där j*vla listan vara gjort!

Men skulle inte alls bli förvånad om han stannar tills början på juni.
Nu när det ändå inte känns sådär jättejättejobbigt att vara gravid, humöret har äntligen börjat bli bättre.
Tröttheten känns inte alls lika jobbig, kräkandet har ju vart jobbigt men blivit så pass "normalt" för mig nu att jag inte ens reagerar på det längre haha.så mja jag står nog ut någon vecka till haha ;)

Det som är jobbigt är dock värken i ljumskar, att kissnödigheten blir värre och värre (från att behöva gå upp 1-2ggr/natten till att springa upp 1ggr/timmen), samandragningar typ hela tiden och sen att magen känns väldans stel och jag väldigt osmidig. Men det hör väl till när det bara är 3veckor kvar va? haha

Ska till BM imorgon så det blir ett v37 inlägg med bilder, mått och annat "spännade" imorgon istället.

Nu ska jag titta på Händige Manny med Chloe :)
Ett Favorit program!

Kommentarer
2010-05-10 21:23:41 http://frudernmar.se

jobbigt det där med kisseriet. Är själv i vecka 18 och har sedan dem första veckorna sprungit på nätterna. Händige manny är Leon´s favorit det med.. han brukar sjunga med "upp o hoppa" haha

frida
2010-05-11 09:26:54 http://meandpeanut.blogspot.com

Men tänk att du snart är tvåbarnsmamma. Det är helt sjukt egentligen! ;) Känns som om det var igår vi gick i väntans tider.

Maria aka Jakeline
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: