Onsdag.

2010-05-05 09:22:45 ♥ Vardagsliv

Förkylningen som verkade vara på G måste vart något tillfälligt just igår, för idag är det som vanligt igen.
Eller ja så mycket av dagen har ju inte gått än men ingen hosta och nysningar.
Hoppas det inte blir mera!

Somnade jättesent igår för jag låg och funderade på hur jag ville göra om här hemma, eller göra om och göra om.
Möbler jag vill skulle vilja ha, har funderat på att iallafall köpa en fotölj när skattepengarna kommer.
Sen får vi se om jag vill lägga resten av peningarna på dom andra möblerna haha, ibland kliver snålAnnah in och bestämmer. Kommer iallafall önska mej presentkort på ikea när jag fyller år. Så ni som funderar på vad ni ska köpa när jag fyller: Presentkort på ikea! Toppen ;)



Kommentarer

Presentkort på IKEA är alltid bra att få :)

Lillebror är beräknad att komma den 18 juni, men jag jag är ganska säker på att det kommer att bli ett midsommarbarn (25 juni) :)

Kram

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
2010-05-05 11:15:37 http://evamys.blogg.se/

ahaa.. men var finns dom eller har dom hemsida?

Evamy - Mamma till Alva och bebis i magen
2010-05-05 21:36:38 http://evamys.blogg.se/

duuu det fanns mycket fint på den där sidan :)

Evamy - Mamma till Alva och bebis i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: