Tecken på att man inte är gravid längre.

2010-05-28 20:39:57 ♥ Vardagsliv

Drack ju fun light som en galning nu under graviditeten, vet inte hur många flaskor som gått åt.
Men ja det vart iallafall en 2liter om dagen minst. Var helt tokig i deras nya Love med smak av granatäpple och jordgubbar, tyckte typ att det var det godaste jag någonsin druckit.
Blandade iordning ett glas när jag kom hem från förlossningen och fyyy faaasen vad äcklig den är! Smakar ju snusk! Haha helt galet att jag kunnat dricka den tidigare.

Samma sak är det med potatis, finns ingen gång jag är så galen i potatis som när jag är gravid. Skulle kunna leva på potatis och enbart potatis. Men sen när bebisen kommit ut så försvinner begäret direkt och potatis är ingen höjdare längre. Visst går det nångång ibland men nja helst inte.

Ikeas köttbullar och stuvademorötter är det lika med, för två veckor sen besatt och helt galen i nu snuskigt snuskigt snuskigt haha.

Så himlarns galet hur det kan bli bara för att man har en liten i magen :)

Kommentarer
2010-05-29 00:01:29 http://sarasrum.blogg.se/

hi hi!

Sara - Mamma till Max 1,5 år
2010-05-29 17:51:19 http://www.catti.se

Haha vad kul! :D Den där köpte jag och jag tycker inte om den heller. Jag tycker typ bara att den smakar konstigt? Fattar inte VAD den ska smaka?

Kattens
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: