>

2007-12-19 18:55:42 ♥ Vardagsliv

Jisses vad jag tycker synd om mej själv! Jag känner att jag får det också.
Jättedålig, bara ligger i sängen orkar inte göra något annat, har sovit mest och snorat.
Tror jag även har lite feber, förstår inte varför jag är sjuk. Kanske har att göra med att jag stod ute utan jacka innan manson. Dumt! Men är huvet dumt får kroppen lida!
Väntar på att Baby ska komma hem från affären med lite juice och mirakelmedicin (kan jang), för det är nån medicin jag tror på. Förhoppningsvis så hjälper den direkt och jag är frisk imorgon, hoppas går alltid. För jag har inte tid alls att vara sjuk nu, jag vill ju komma in till stan såfort som möjligt, för i helgen lär det inte vara skoj att vistas ute med alla andra "sista minuten" folket. Men det blir nog så iallafall, gaaah!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: