> Snorhelvete

2007-11-29 11:59:24 ♥ Vardagsliv

Nu är jag trött på det här jäkla snorandet, jag vill kunna få luft som alla andra. image20. Men njett icke sa nicke, det släppte iallafall lite igår men imorse när jag vaknade var det värre än värst. Hemskt att vakna sådär! Helt torr i munnen och toktäppt i näsan.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mej med, ångrar att jag gjorde färdigt med julgrejandet igår. Hade vart skönt och pyssla med något mera idag image18. Mår inte bra innuti kroppen heller, alltså i hjärta och själ. Ska till psykologen imorgon, känns skönt. Men har panik inför hur jag ska ta mig dit, vill verkligen inte köra bil när det är jättehalt och massa snö. Har aldrig haft något problem med det förr, men nu är jag extremt rädd. Har tom gråtit några gånger nu på morgonen för att jag känner sån panik. Vad ska jag göra? Det finns ingen som kan skjutsa mej eller åka med image20.. Aaah!

image21image24

Kommentarer
2007-11-29 12:05:38 http://hannaofsweden.blogg.se

hahahaaha, kul bild!! :D

Hanna ^^
2007-11-29 16:11:01 http://pyttis.blogg.se

gumman *sänder kärlek och tröst med vinden*
vet ju hur det känns när man mår sådär...och det värsta är när det bara kommer över en..bara så där..

försök hitta nåt annat pyssel..skapa bilder i datorn..virka nåt eller pärla kanske?

massa kram

anna
2007-11-29 19:44:59 http://pyttis.blogg.se

näe det har jag inte..har ju några t-sshirtklänningar kvar som är på tryckeriet men det blir nog nåt av de återstående motiven som trycks på dessa.

kram!

anna
2007-11-29 19:48:01 http://industrial.blogg.se

men usch...jag hade inte heller vågat köra, jag har också panik över att köra när det är kallt, ett trauma från halkbanan man skulle köra för att få körkortet, snacka om att det ger en respekt...hoppas du hittade någon som följde med.
XXX

nadia
2007-11-29 20:49:06

Hallo! well tack för inlägget innan..nästan så ja vart generad.. ja undrade över storlekarna..mucho positivt..ska försöka ta mej till närmsta bikbok när hälsan inte sviker. priset skiter ja tamejf*n i. hehe nu har ja suttit halva dan me ett gratisprogram liknande photoshop å försökt trixa..ja blir galen..ja vill kunna göra lika fina saker som du gör..hur gör du? don't tell me.. it's magic huh?

ha de gött!!

2007-11-29 21:14:31 http://carpeannah.blogg.se

Girlie: Haha generad inte ska du vara det :)
Spring till bikbok nu vetja! För kläderna verkar gå åt :(.
Hmm hur jag gör dom, jaadu det har tagit ett tag att lära sig photoshop kan jag lova. Fortfarande massor kvar, önskar jag kunde berätta hur man nu gör. Men det går inte :/. Jag lärde mej det jag kan genom tutorials på nätet. Sök på Google, finns på svenska också om det känns lättare :). Skynda nu för jag är nyfiken på din blogg ju :D
Kram

Annah
2007-11-29 21:21:45 http://girlgoesmom.blogg.se

Det är bara KUL att du kommenterar ju! Men OJ så svår förfrågan... Jag är sällan nöjd med de saker jag gör... Men jag skall kika igenom lite material.. kanske hittar jag något värt att visa upp...

Jag tycker alltid att när jag inte gjort något på ett tag är det jag gjort tidigare kasst *ler*

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: