Så trevligt!

2008-04-11 03:20:20 ♥ Vardagsliv



Jaha är det nu man ska säga godmorgon?

Somnade vid tiotiden igår kväll och vaknade nu vid två, helt omöjligt att somna om.
Men hey det var ju iallafall nästan 4timmars sömn, det får man väl vara nöjd över?
Att det var inom ganska normal dyngstid med är också bra.
Så nu får det bli lite kaffe till frukost.

Jag är fortfarande sur som f*n på idioten jag pratade med idag, han var så himlarns bitchig och överlägsen.
Jag är glad att jag kunde låta bli att släppa ut massa aggresioner på honom och idiotförklara.
Men det var inte lätt och jag var j*vligt nära..

Jaha vad ska man hitta på i 6timmar nu då?
Ska till Uppsala vid 9 och träffa min Teurapet, hon är fin och snäll. Hon kanske kan hjälpa mej bättre med det här.

Sen blir det lite spaning i butiker, tänkte försöka fåtag på en svart stor stråhatt att ha utomlands, inte skönt att bränna hårbotten. Läste att solen var extremt stark, och jag bränner mej lätt första dagarna. Ska även leta solskyddsfaktor, tror det får bli 20 eller 15. Det har räckt dom gånger jag vart i Thailand, och sen skuggan såklart dom första dagarna. För man blir ju brun där med, tror jag låg bara i skuggan nu sist jag var i Thailand.
Något liknande denna, fast ja svart och större runt om. Sen STORA svarta brillor och jag kommer vara så snygg ;)
Har ni sett nån liknande någonstans?

Nä nu ska jag svara på mail..
Hörs och ses!


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: