Oj och aj.

2008-08-11 18:08:54 ♥ I väntan på Chloe

Natten igår var inte rolig alls, hade världens kramp i magen och tankarna for i huvudet.
Tänk om bebisen får för sig att komma ut nu, alldeles för tidigt.
För det kan tydligen bli så när man gjort fostervattensprov, men var nog bara sammandragningar.
Det var det som stämde mest när jag läste om hur det känndes.
Gjorde hemskt ont iallafall och idag har det gjort halv ont lite då och då, men släpper mer och mer.
Men allt har tagit dubbel så lång tid idag mot annars.

Är det inte bättre imorgon så får jag ringa BM och fråga, tror mest att det är att jag donat med för mycket och stressat.
Så det vart bara att ta det lugnt idag, Baby skulle ta ledigt imorgon.
Vi tänkte åka en sväng till Uppsala och kanske beställa barnvagn och kolla lite annat, helt sjukt lång leverans tid på vissa vagnar :S.

Nu ska jag fortsätta slappa, fixa lite mat till magen och darling först bara.


Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
2008-08-11 18:22:22

ajdå.. ta det linte lungt där.. har lekt lekt och lekt med min lilla dotter å varit på bvc en sväng.. som alla andra dagar med andra ord..

2008-08-11 18:31:00 http://carpeannah.blogg.se/

sis Hur gammal är din dotter?

Annah
2008-08-11 20:29:48

Vad blir det för vagn? ;)

2008-08-12 06:28:46 http://carpeannah.blogg.se/

Maria Det blir en emmaljunga, men vilken modell får vi se :)

Annah
2008-08-12 08:07:30

..snart 7 månader:)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: