Frisk.

2008-12-11 12:03:43 ♥ Vardagsliv

Nu tror jag allt att jag är så gott som frisk igen :)

Varför jag tror det?

Jag låg och tänkte på mat och vad jag skulle laga i 100år igår innan jag kunde somna och vaknade nu vrålhungrig :)
Ska äta lite frukost nu först och sen börja fixa lite med maten så den är klar när darling kommer hem, potatisgratäng med kassler får det bli. Tänkte göra egen rostbiff först men det verkade alldeles för avancerat med långa tider i ugnen och termometrar hit och dit ;)



Jag lyckas alltid skära potatisen i för tjocka skivor när jag ska göra, men denna gång ska jag fasiken göra det ordentligt.
Åhh vad gott med krämig potatisgratäng, med massa ost och vitlök... *sluuurp*


OCH jag är nog tom så himlarns frisk så att jag ska ta med mej
datorn ut från min sjukhåla och flytta ut i vardagsrummet igen.
Klä på mej kläder, bädda sängen och vädra ut alla baciller härifrån. Nu jäklarns kör vi!

Kommentarer
2008-12-11 12:28:23 http://tindralen.blogg.se/

Wohoo! Kämpa på! :)

Tindralen (spana in min egna julkalender)
2008-12-11 15:07:24

ååh, känner igen det där. jag var hungrig som en varg i nio månader, och alla sa "vänta bara, när du ammar blir du ännu hungrigare!" men sen när jag började amma så slutade jag känna hunger överhuvudtaget i några veckor. lite konstigt (:

2008-12-11 15:25:32 http://carpeannah.blogg.se/

Emelie: Ja jag är nog konstant sugen på mat, iallafall att tillaga sen att äta är inte samma sak. Men det luktar så himlarns gott om allt! och bilder på mat klarar jag inte av alls haha. Då måste jag laga påengång.



Ja det var konstigt, men det kanske blir så på vissa?

Annah - med bebin i magen
2008-12-11 20:27:20 http://soya.blogg.se/

Åhhhh, nu vart jag hungrig igen.. Dumma Annah! ;)

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: