> Dagens fundering

2008-02-26 22:10:26 ♥ Vardagsliv

Kollar på Gynning vilket jag tror att ni alla gör, nästan iallafall.

Jag gillar dom här ego-programen mest, sååå himlarns galen kvinna. Kul som fasen.

Men det jag ville komma fram till var det här med kändisparfymer, jag tycker det känns liiite B. Lite sådär som nått mellanting mellan Date och märkesparfymer. Antagligen för att dom är billiga?
 
Det jag undrar är om kändisarna använder sina egna parfymer?
Jag tror inte att dom gör det. Vad tror du?




Men även fast det känns lite b så äger jag alla Paris Hilton parfymerna image14

Kommentarer

haha TACK=) va söt du är...

Sarah

ja men just ja.. kolla här och jämför www.matildahammar.blogg.se

Sarah
2008-02-27 01:56:27 http://pyttis.blogg.se

hehe det var så hysteriskt kul när hon ramla i hotellkorridoren innan mötet med silvstedt =)
kram babe!

anna

Den var riktigt bra den där=)
se den!!

KRAM

Sarah
2008-02-28 21:43:17 http://www.crazygirl.se

Hej! Jag tror inte heller att kändisarna använder sina egna parfymer. :) själv har jag nästan alla Naomi Campbells parfymer och min favorit är originalet, den du har på bild. Luktar så gott. Min kompis har den britney som du oxå har på bild :) kramkram

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: