> Äntligen!

2008-01-23 21:27:55 ♥ Vardagsliv

Åkte baby och jag fick kontrollen över tv'n igen.
Sen han klev upp ur sängen vid 4tiden så har tv4 film vart på, och ja ni som har tillgång till den kanalen vet ju vilka hemskt dåliga filmer som visas där. image7 Det hade nog vart mera spännande att titta på testtv..



Så ja han har terroriserat mej med att titta på sånt och samtidigt varit extremt dryg och killat mej non stop.

Så ikväll tycker jag att det ska bli så skönt att vara ensam och sova själv image5.
Har typ pärlat hela dagen, men eftersom jag aldrig blir nöjd och gör om och om hela tiden så har det hitills bara blivit 1 1/2 image14. Men har bara fula pärlor kvar att greja med och eftersom dom är så fula så blir det tråkigare och svårare att få det bra. Måste införskaffa mej flera snart, panduro katalogen kommer nog i veckan. Sen ska jag göra såå fina saker och tvinga andra att köpa image5, smart? I know!

Nu ska jag göra iordning lite kaffe, dumt att dricka nu då man redan har världens sömnproblem varje natt. Men är man sugen så är man. Får ta ett litet sömnpiller extra sen istället så ska det nog gå.
Har ni svårt för att sova om ni dricker kaffe sent?

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: