> Bloggandet

2008-01-23 21:41:28 ♥ Vardagsliv

Har tänkt på en sak några gånger..

Det finns en negativ sak med att blogga, det är att ens vänner/familj som läser bloggen vet allt.
Alltså jag är supersuper dålig på att höra av mej till min nära och kära, jag glömmer bara bort det fast jag jätte gärna vill höra av mej. Antar att det kommer att bli bättre sen då jag inte har miljarder med andra tankar i huvet som tar upp all vaken tid. Men iallafall dom vet allt om mej, vad jag gör, hur jag mår (njaa) osv.
Jag vet ju ingenting om dom, men sen om man ses så ska man berätta något. Då säger den "jag läste det på bloggen", Jaaahaa?! Men jag kanske iallafall vill berätta haha.
Jag tycker inte att ni ska sluta läsa min blogg, jag tycker det är bra att ni gör det. Så nån läser iallafall image5
Sen kan ju ni också börja blogga så jag har koll på er? image5
Fast nu är det ju inte såhär med ALLA mina nära och kära, det är ju många av er som fortfarande inte hittat hit. Hoppas ni inte gör det heller, för vem fasiken ska komma ihåg att jag finns på rikigt då med? hahaha.

Skaffade mej inget nyårslöfte för iår, därför ska jag nog ta och göra det nu. Det blir att synas mera på riktigt hos mina vänner som inte ser och hör nått från mej så ofta. Fast alla ni vet ju ändå att jag är periodare bland vänner, så iofs så ska jag nog inte ändra något alls, jag är ju den jag är. Ni föll ju för mej pga det..

Sen är jag otroligt glad för att jag började blogga med, och det är för att jag hittat så många nya vänner här i bloggarna. Det är ofta min vänner får höra "Jag läser en tjejs blogg som blablabla" ...

Nu vet jag inte riktigt vart jag ville komma med detta, det var nog bara lite samlade tankar som ville komma ut i text.
Kanske en sammanfattning som att jag är dålig som vän och är sämst på att höra av mej och jag saknar er!


Kommentarer
2008-01-24 01:12:57 http://pyttis.blogg.se

fast du gör mig alltid glad..
kram!

anna
2008-01-24 06:18:57 http://www.angy.blogg.se

Är alltid lite olika tankar när man bloggar - vågar jag blogga om detta e.t.c.... :) hi hi sötnos!

Angela
2008-01-24 12:50:23 http://babbi.blogg.se

Förstår varför Alex Schulman la av.. bloggpress.

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: