> Stockholm

2008-01-13 00:59:12 ♥ Vardagsliv

Ni kanske undrar vad jag ska göra i stora staden Stockholm imorgon?
Jo jag ska åka och hälsa på lilla syster, har inte sett henne sen julafton men iofs så brukade jag inte se henne så speciellt ofta innan dess heller. Så det märks inte mycket att hon är "borta". Men kul att ses iallafall och se hur hon har det där i sitt nya place.
Sen blir det IKEA besök vid kungenskurva, kanske att det blir Heron City med. Det ligger ju brevid så varför inte?
Är sugen på att kolla in Mediamarkt och se om det är några superpriser, och om det är värt en trip dit igen med Baby.
Efter detta så skulle det bjudas på mat, YEEES! Jag är så damn hungrig just nu så jag längtar mest till det.

Just ja, har kollat på Dart VM hela veckan på Eurosport, spännande va? image5 Nej men allvarlig det är faktiskt skoj att titta på. Så nu har Baby fått nån idée om att köpa en darttavla, och det ska ju alltid vara det bästa. Hittade en sida där dom sålde och såklart skulle han ha det dyraste, runt 600:- för en tavla.image6 Plus att pilarna går på några hundra. Det är sjukt! Man kan ju lika gärna köpa en för 29:- på jula image5 då brukar det ingå 6pilar med.

Jag röstar för att det blir ett Nintendo Wii istället, mycket smartare köp.

Kommentarer
2008-01-13 16:16:53

Ja Wii är bara för roligt! :) träningsvärk direkt ;)

Men gud. Jag skrev ju ett inlägg. Men det försvann :S

Mia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: