Jobb jobb jobb.

2008-06-25 10:15:28 ♥ Vardagsliv

Nu har jag sökt lite jobb, vill så gärna ha något annat än det jag har.
Men det känns som att det är väldigt liten chans att någon anställer någon som är gravid :(.
Hoppas kan man alltid! För hittar man bara ett arbete som blir rätt för kroppen kan man ju jobba länge till.

Hittade ett på Uppsala färg, det skulle jag sååå gärna vilja ha. Jag skulle nog stormtrivas, och antagligen bli helt galen och göra om här hemma flera gånger i veckan haha.

På tal om att göra om så är det vardagsrummet som står först på listan, väntar bara på att lusten att börja ska komma.
Letar efter inspiration just nu, men svårt att bestämma mej för om det ska bli mörkt eller ljust.



P,s Taaack Maria och girlie, nu fick jag lite mera lust att fortsätta blogga och inte lägga ner :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: