Dagens paket

2008-03-18 18:52:04 ♥ Vardagsliv

Idag kom "semester" kläderna från H&M, allt passade super och var välgodkänt. Första gången?
Känns som att jag gillar svart allra mest? Gratis setet var supermys, iallafall byxorna. Linnet kommer nog inte att bli användt speciellt mycket eftersom jag inte gillar den typen av rigning. Nått som är ganska tråkigt är att eftersom mina bröt ska vara så himlarns stora så blir kläderna mycket kortare än vad dom igentligen ska vara. Eller übertighta över och svåra att komma ur och dra ner haha. Men allt går bara man vill..

Vart en klänning på Gina med, jag hatar att det ska vara så billigt och fint där inne image5



Idag är det exakt 1månad kvar tills vi åker till Aruba, iiih så spännande!

Kommentarer
2008-03-19 00:44:46 http://www.crazygirl.se

Gud så söta saker :)

Malin

Hej! Tack så mkt för din hälsning i min blogg! Snygga kläder du beställt :-)

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: