Åskväder

2008-05-20 16:31:47 ♥ Vardagsliv

Vilket j*vla åksväder det vart!
Skit läskigt, det bara knäppte i alla uttag och jag satt med hårfärg i håret.
Visste inte om det var farligt att hoppa in i duschen och skölja ur eller om jag skulle få en blixt i huvudet?
Slita ut allt ur väggen, undra hur det gick med mammas saker?
Hade ju som sagt hårfärg i håret och det stört regna ute så det var inte läge att springa över och slita ur allt.
Plus att jag var livrädd och vågade inte gå ut. Men det ska nog ha klarat sig.

Tycker det är jätte obehagligt med åska och blixtar, men finns det någon som gillar det?
Iofs så är det rätt mysigt att titta på, om det är lååångt borta.


Kommentarer
2008-05-20 17:34:50

Sååå jävla mys med åska :D

2008-05-20 19:48:01 http://carpeannah.blogg.se/

Joni: CP!

Annah
2008-05-20 20:00:58

Tacl för att du gillar min blogg. Låste den en kväll men ångrade mig, kanske kommer göra det framöver:) r du med gravid?

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: