Gröt.

2009-06-16 19:54:16 ♥ Chloé

Är himlarns gott tycker Chloé.
Risgröt med banan och persika från Hipp är den hon äter nu.
En hel portion mumsar hon i sig innan sängdax med lite fruktpuré till, och sen ska det också ätas från mamma.
Proppmätt!
Men inte sover hon hela natten eller längre för det.. Men ja det kommer väl :)
Fast istället så äter hon mindre på dagarna.

Börjat med lunch också, idag testade vi potatis med majs, men uuuusch det var inge gott alls.
Massa rysningar och spottande haha, men vi testar igen imorgon :)

Kul med mat! Fick hem massor med reklam från barnmats tillverkarna idag.
Jag kör på burkmat än så länge, lättast så :)
Fast fortfarande lite blandade känslor med att börja med mat, jag hoppas hon nu inte ratar min mat helt.
För jag ammar gärna ett tag till, det är ju så mysigt. Men hon gillar det ju också så vi hoppas hon fortsätter göra det med :) Fast jag har ju ändå helammat 51/2 månad, så jag är nöjd att det funkat så bra så länge :D

Kommentarer
2009-06-17 08:54:12 http://meandpeanut.blogspot.com

Éomer varvar banangröt med havregröt+fruktpuré på kvällarna. Och så klart tutte efter det! :-) Vi har kört på ordentligt med mat nu, min mjölk verkar inte räcka till längre. Tråkigt men sant.

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: