Söndag.

2009-10-11 17:44:17 ♥ Vardagsliv

Barnet sover, feber fick vi ner till 38.7 efter alvedon.
Hon har legat och snusat i min famn hela eftermiddan, lilla hjärtat!
Hoppas hon mår bättre imorgon och att det inte blir struligt i natt för henne (och oss ;))
Har precis ätit middag, pommes och korv. Känner mej helt tom i magen och hungrig igen nu 20min efter, fast ändå illamående. Jobbigt läge ;) (intresse klubben antecknar ;))

Mannen har rivt altanen idag, får se när den nya kommer på plats. Om inte allt för länge får jag hoppas!
Visserligen så är sitta ute säsongen över men känns naket utan.

 

Rivning pågår.


Kommentarer
2009-10-11 19:03:30 http://zeida.blogg.se/

Tänkte bara säga att man kan använda de starkare alvedonen nu till dom. den från 10 kg. Att dom är för stora för den svaga nu =) fast de kanske du visste!

Lina
2009-10-11 19:21:37 http://soyasblogg.se

Fan va din karl är bra!

Händig, driftig och verkar va en go kille.

Fast jag förstår att det är trist när han är borta så mycket. Kram

Soya ★
2009-10-11 19:39:19 http://thewife.blogg.se/

Hoppsan! :) Kul att se lite byggbilder. ;) Ni verkar ju göra om en heel del!



Ja, men det är ju en sak. Om man gör riktigt köns-ul. Då vet man ju med all säkerhet.. Men att lita på rutin-ul verkar inte vara så bra haha. Då så många fått höra fel. Jag skulle bli jättechockad om det blev "fel" kön på förlossningen. ;)

Wifie
2009-10-16 12:07:52

Oh My god! Det ser ut som att det har varit storm på smältaren, ascoolt kort!

Stackars lillstintan. Jag läste det här om tänderna så jag gissar på att hon är lite piggare nu. Hoppas duockså mår alldeles underbart bra. Puss å kraaaam

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: