Tecken.

2009-10-24 20:38:38 ♥ I väntan på lillebror

Graviditetstecken:

Man kommer hem från affären med massa olika tesorter och salta patroner till lördagsmyset.

 

Aaaah helt galen i te, kaffe smakar blää.

Precis som med Chloe, har nästan precis gjort mej av med massa te jag införskaffade när jag väntade henne. Men klarade bara av att dricka det ett tag, för sen fick jag grym halsbränna av att bara titta på det.

Godis så är det nu salt och surt som gäller så var det också med C. Annars är jag sån som nästan bara äter chocklad och gillar inte surt och salt.

 

Helt galet vad saker ändras bara för att man har en bebis i magen.

 

 


Kommentarer

Hihi, ja det är alltid lika kul att se hur vännernas matvanor ändras när dem blir gravida. En vän till mig hatar korv men det var det enda hon ville äta när hon var gravid trots att det var det värsta hon visste.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag.

Jeanette
2009-10-25 12:01:07 http://evamys.blogg.se/

ja verkligen häftigt hur man blir! Gud vad kul med en liten bebis till :) Ville ni ha så tätt eller "blir det som det blir"?

Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn
2009-10-25 13:36:56 http://nathalief.blogg.se/

Mm, de är så sjukt. Men de är klart. finns säkert någon som köper och givetvis någon som tjänar pengar på de.

Nathalie-Ungmamma till Athida
2009-10-26 13:26:27 http://meandpeanut.blogspot.com

kanske blir en tjej till då? :) jag är lite avis... men vill avvakta med syskonverkstad tills jag vet hur det blir med jobbet...

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: