Tisdag.

2009-09-15 18:20:33 ♥ Vardagsliv

Oj vad jag fick fundera länge nyss innan jag kom på vilken dag det var.
Hoppsan det var inte onsdag heller haha *ändrar*
Dagen idag har jag faktiskt tagit mej utan för dörren på en promenad. Men oj vad man tappar mycket när man legat sjuk. Jag pusta och frusta och svettades efter bara nån minut haha. Som tur är så kommer det ju tillbaka lika fort igen :) Sen har vi busat massor, så nu är samvetet bättre efter att jag "bara legat".
Tvättat (igen) och städat för f*n vad hon kladdar när hon äter, mat överallt och damsugarn får släpas fram stup i kvarten (och tvättmaskinen går ständigt).
Måste åka och köpa en sån dära trådlös damsugare som man hänger på väggen (heter det något speciellt?).

LCHF:andet går bra, rätt äckligt med allt fett bara. Men man vänjer sig, plus att man är ruskigt sugen på socker såhär på kvällen. Men det är ju värst första 3dagarna, kommer man bara förbi dom så är det lungt sen. Känner redan nu ikväll att det inte alls är lika illa som igår. Då såg jag kladdkakor och ahlgrensbilar flyga förbi haha.

Nä nu ska jag ta och spela lite spel, är verkligen inne i en spelperiod nu..



Kommentarer
2009-09-15 23:09:55 http://soyasblogg.se

Vi kanske kan leka nån gång om du vill?

Soya ★
2009-09-16 07:48:51

Annah, det är onsdag!

2009-09-16 10:15:14 http://monaw.blogg.se/

Hej ett tips om en liten laddbar dammsugare! Min bror har en 2åring och en till på G. Dom köpte en Electrolux liten bärbar på Ikea som tydligen var riltigt bra sa han.

Mona
2009-09-16 16:01:31 http://evamys.blogg.se/

aa, coolt. Kanske ska prova det nångång då!

EVAMY - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: