Onsdag.

2010-03-03 10:37:26 ♥ Vardagsliv

Hemma dag idag.
Chloe hade 38.0 i feber igår eftermiddag, men idag ingen och hon verkar pigg som vanligt.
Eller ja snoret rinner men annars bra.
Extremt mammig igår och idag, ska bara sitta i knä och gosa :)
Iallafall så har nätterna blivit bra igen nu, inte riktigt som vanligt men nästan.
Det vart det såklart direkt efter jag skrev mitt "galen" inlägg haha.
Så nu när jag skrivit detta så blir det väl galet igen ;)

Just nu sover hon middag och jag försöker hålla mej från att kräkas.
Upptäckte att mina legigan var av modell forte och då är dom inte samma som vanliga comp tydligen.
Så det är väl tur att mitt illamående är värst på eftermiddan/kvällen eftersom jag blir tok trött av pillren och får årets myrkrypningar. Känner att illamåendet och kräkandet blir värre ju större magen blir. Härligt härligt!
Har grym träningsvärk och växtvärk i magen idag, ännu mera härligt ;)

Nu vaknade skruttis..



Kommentarer
2010-03-03 12:51:49 http://sarasrum.blogg.se/

usch va hemskt att du mår illa och kräks. det är ju så fruktansvärt!



Stackars Chloe som är sjuk. hoppas hon tillfrisknar snart!

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: