Ordning.

2010-03-10 18:46:11 ♥ Vardagsliv

Ursäkta mitt dåliga bloggande, men försöker styra ordning här hemma.
Städa och sätta upp och plocka fram det nya, men tid tar det.
Känner att orken inte riktigt är den samma längre, det jag gjort dom två senaste dagarna hade nog tagit en halv av en halv förr haha. Fortfarande massor kvar och tänkte väl försöka hinna det på fredag. (Tänkte knäppa lite bilder på resultatet också om det finns intresse?)
Inte lätt när man har en väldans klängig Chloe efter sig heller, hon går bara och argskriker och sträcker upp armarna. Undra ja om hon blivit mycket bärd i helgen? haha. Spelar heller ingen roll om pappan är hemma, mamma ska det vara hela tiden. Snuttunge!

Imorgon ska jag åka och hämta våra bilder efter 1årsfotograferingen. Så fina var dom! Ni ska få se imorgon.
Sen ska vi hälsa på min mormor, längesen jag träffade henne nu och jag hoppas hoppas hoppas att hon är på bra humör :).

Nä nu ska vi äta pizza, onyttigt men tokigt gott! ;)


Kommentarer
2010-03-10 20:50:35 http://sarasrum.blogg.se/

Ja det skulle vara roligt att se det du grejar med =)

Sara
2010-03-11 09:40:29

Klart vi vill se bilder :)

2010-03-11 10:34:57

Du får göra nytta när skruttan sover och intesova själv! :)

2010-03-11 14:30:27 http://www.catti.se

Oooh jag måste komma håg att boka 1-års fotograferingen imorn! :)

Kattens
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: